Správa informačných systémov je náročný proces. Neustále monitorovanie, patchovanie, aplikovanie bezpečnostných opráv a riešenie neštandardných stavov informačných systémov. Znamená to zvyšovanie nárokov na vedomosti pracovníkov prevádzky, čo v súčasnej dobe predstavuje veľké náklady. V praxi je preto už niekoľko rokov zaužívaný čiastočný alebo úplný outsourcing IT prostredia. Špecializované firmy spravujú viacero systémov a tieto náklady vedia úspešne rozdeľovať medzi viac zákazníkov.
V oblasti outsourcingu poskytujeme:
- analýzu súčasného stavu prostredia a identifikovanie systémov/technológii pre outsourcing,
- kategorizáciu aktivít prevádzky voči SLA parametrom systému,
- softvérový audit,
- vypracovanie SWOT analýzy súčasnej a outsourcovanej prevádzky,
- vedenie prípravnej a odovzdávacej fázy outsourcingu,
- implementácia ITIL procesov vrátane Service Desku,
- nasadenie monitoringu do existujúceho prostredia vrátane zasielania notifikácii a alertov.
Podľa zvoleného modelu outsourcingu vieme prebrať čiastočnú, alebo úplnú zodpovednosť za prevádzku IT prostredia. Jednou z oblastí, ktoré zavedením outsourcingu ponúkame je aplikovanie našich skúsenosti z cieľom zvýšenia bezpečnosti a auditovateľnosti spravovaných systémov.